CARHUS Plus+

Us passem aquesta informació sobre l’avaluació de revistes científiques dels àmbits de les Ciències Socials i Humanitats publicat al Bloc d’Econòmiques i Empresarials:

CARHUSPlus+CARHUS Plus+ és un sistema de classificació de revistes científiques dels àmbits de les Ciències Socials i Humanitats que es publiquen a nivell local, nacional i internacional. Es tracta d’un projecte desenvolupat per l’AGAUR i per Talència a proposta de la Direcció General de Recerca de la Generalitat de Catalunya i que es presenta amb la finalitat de contribuir a l’avaluació de la recerca que es duu a terme en el sistema científic i universitari català amb la màxima objectivitat.

La versió 2010 de CARHUS Plus+ es troba en període de revisió i resolució de les esmenes corresponents que puguin arribar… Continua.

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web, Revistes i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a CARHUS Plus+

1. Have you ever considered about including a little bbit
    more than just your articles? I mean, what you say is valuable and all.
    Nevertheless think about if you added some great photos or videos to give your
    posts more, “pop”! Your content is excellent but with images and clips,
    this blog could certainly be one of the very bbest in its field.
    Superb blog!