Quatre milions de registres al CCUC

Una gran notícia del CBUC:

CCUC

El passat 17 de desembre s’ha catalogat en el CCUC el registre número 4.000.000!
És un registre de la Universitat Ramon Llull procedent de la càrrega automàtica d’aquesta institució al CCUC. Es tracta del llibre ‘La Construction du Japon moderne’ de Pham-Van-Thuan.

Recordem que la URL s’ha integrat recentment al CCUC amb la càrrega de 302.836 registres. A nivell local, els 11 catàlegs que tenien les biblioteques de la URL s’han unificat en un de sol que funciona amb un sistema Millennium: http://cataleg.url.edu/.

Com ja sabeu, el CCUC és un catàleg col·lectiu que, apart del fons de les biblioteques de les universitats  catalanes, dóna accés a documents de més de 160 biblioteques, entre les quals hi ha la Biblioteca de Catalunya. A més, “El CCUC és consultable per web i manté lligams amb els catàlegs locals. Això permet a l’usuari, un cop ha localitzat un document al CCUC, anar directament a una de les biblioteques que té el document i consultar la seva localització i el seu estat. Aquest mecanisme de lligams permet oferir una informació constantment al dia de l’estat de les col·leccions. El CCUC manté també enllaços amb altres recursos electrònics de la Biblioteca Digital de Catalunya.” [Què és el CCUC].

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, catàlegs i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.