Els manuscrits d’Aurora i Prudenci Bertrana a la Memòria Digital de Catalunya

La Universitat de Girona conserva el Fons Documental Bertrana, que reuneix part dels llibres i altra documentació d’Aurora Bertrana i del seu pare Prudenci Bertrana. Ara, els manuscrits d’aquest fons s’han incorporal a la Memòria Digital de Catalunya (MDC):

Aquestes col·leccions estan formades respectivament pel fons de manuscrits d’Aurora Bertrana que inclou un recull d’articles i assaigs, conferències, correspondència, documents personals diversos, documents referents a Prudenci Bertrana, entrevistes, guions, manuscrits literaris, memòries, narrativa breu, novel·la i poesia i pels manuscrits de l’obra literària de Prudenci Bertrana, a més, d’articles, conferències i d’altra documentació personal.

Font: CBUC

Tot fullejant aquesta documentació personal us podeu trobar amb curiositats com l’agenda personal de contactes de l’Aurora Bertrana, on no hi falten noms tan coneguts com Carles Soldevila, Joan Sales, Salvador Espriu o Mercè Rodoreda.

Entreu-hi: Aurora Bertrana | Prudenci Bertrana

Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.