Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana»

I Jornades «La recerca sociolingüística en l'àmbit de la llengua catalana» Els dies 27 i 28 de gener es faran les I Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana», organitzada per la Xarxa CRUSCAT de l’Institut d’Estudis Catalans. Les jornades tindran lloc a la sala Pere i Joan Coromines de l’Institut d’Estudis Catalans (carrer del Carme, 47, Barcelona) i tenen com a objectiu principal visualitzar la recerca en curs o acabada recentment en l’àmbit de la sociolingüística de la llengua catalana.

A les jornades presenten comunicacions els següents membres del CUSC: Emili Boix i Francesc Bernat, Vanessa Bretxa, Natxo Sorolla, F. Xavier Vila, Makiko Fukuda, Albert Bastardas, Llorenç Comajoan i Carles de Rosselló. Continua

Via: CUSC-UB

Web de les jornades: Xarxa CRUSCAT

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana»

1. Retroenllaç: Tweets that mention Jornades «La recerca sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana» | Bloc de Lletres -- Topsy.com

2. Retroenllaç: Activitats a la Facultat de Filologia | Bloc de Lletres