Activitats a la Facultat de Filologia

Facultat de Filologia

«Di tutti colori ovvero teatro futurista a una voce». Teatre – Performance a càrrec de Loris Pellegrini
27 de gener, 19.30 h, aula 108
Organitza: Secció de Filologia Italiana (Departament de Filologia Romànica), Amb el patrocini del Consolato Generale d’Italia a Barcelona i de la Residència d’Investigadors CSIC-Generalitat de Catalunya, i la col·laboració de l’Istituto Italiano di Cultura de Barcelona.

I Jornades “La recerca de la sociolingüística en l’àmbit de la llengua catalana”.
27 – 28 de gener. Sala Pere i Joan Coromines (IEC, c/ Carme, 47)
Per més informació, escriviu a cruscat@gmail.com
Organitza: Xarxa CRUSCAT

«Teatro futurista: sintesi, varietà e sorpresa». Teatre – conferència a càrrec de Loris Pellegrini
28 de gener, 9.30 h, aula 1.3

«Language Learning Motivation: The Palestinian Context. Attitudes, Motivation, and Orientations»
Lectura de tesi doctoral a càrrec de Rana Yaser Musleh
28 de gener, 12 h, Sala de Graus
Departament de Filologia Anglesa i Alemanya.

Vegeu totes les activitats programades a l’Agenda.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.