La Formació d’usuaris del CRAI al Campus Obert de la UB

De les Notícies del CRAI:

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha inaugurat aquesta setmana un espai al Campus Obert de la UB amb el nom CRAI-Formació d’Usuaris.

Des d’aquest espai s’ofereixen en lliure accés tots els materials de formació i autoformació, elaborats pel personal del CRAI. Aquests materials es troben ubicats al Dipòsit Digital de la UB en una col·lecció específica anomenada: Aprenentatge en l’ús de serveis i recursos d’informació: tutorials i guies (CRAI-UB), i estan protegits per una llicència Creative Commons.

Per entrar al Campus Obert de la UB cal obrir un compte d’usuari, tal com s’indica a la pantalla d’accés que trobareu a: <http://campusobert.ub.edu/>.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Cursos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.