Curs: La Lingüística i la diversitat de llengües

De la Xarxa CRUSCAT-IEC:

“La Càtedra UNESCO de Llengües i Educació de l’Institut d’Estudis Catalans organitza el curs ‘La Lingüística i la diversitat de llengües. La diversitat lingüística: estratègies per a un ús lingüístic responsable’, que es farà del 8 a l’11 de març (bloc 1) i del 14 al 15 de març (bloc 2), a la seu de l’Institut d’Estudis Catalans (C. del Carme, 47, de Barcelona).

Tota la informació de l’activitat, la trobareu al web http://www.iec.cat/CatedraUnesco, on també podreu fer-ne la inscripció.

El preu de l’activitat és de 35 euros. Cal que ens feu arribar les vostres dades per fax o correu electrònic abans del dia 28 de febrer juntament amb el resguard de l’ingrés.

Més endavant, donarem una informació més detallada del programa a través del web.

Activitat pendent de reconeixement de crèdits (Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya) i activitat reconeguda amb crèdits de lliure elecció (Universitat de Barcelona).

Font: Càtedra UNESCO de Llengües i Educació. Institut d’Estudis Catalans.”

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, Lingüística i llengües i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Curs: La Lingüística i la diversitat de llengües

1. Retroenllaç: Tweets that mention Curs: La Lingüística i la diversitat de llengües | Bloc de Lletres -- Topsy.com

2. RiMaT ha dit:

Molt bo l’article. Si us agrada la poesia de qualitat i/o seguir blocs de qualitat, visiteu el següent on hi diàriament trobareu nova poesia original, catalana i de qualitat:

Poemes completats fins el moment: