Entre els propers 23 i 25 de febrer de 2011 tindrà lloc a Barcelona el primer Simposi Internacional “Humanitats a la xarxa: Món Medieval”  organitzat pel grup d’investigació Biteca de la Universitat de Barcelona. Aquest simposi té com a objectiu donar a conèixer les iniciatives que tracten de vehicular la investigació de diferents temàtiques de l’edat mitjana  a través de noves eines informàtiques, amb la publicació resultats a Internet o per mitjà de formats electrònics.

A les ponències del simposi es donarà a conèixer l’estat actual de les investigacions nacionals i internacionals més avançades en aquest camp, al mateix temps que es duran a terme panells on els investigadors presentaran treballs en curs o anàlisis de problemes puntuals i també es realitzaran activitats on es donarà la paraula als representants de grans centres d’investigació i conservació patrimonial.

La Biblioteca de Reserva participa en aquest seminari amb la presentació de l’activitat que porta per títol “Antics posseïdors i Marques d’impressor online” per part de la seva responsable Neus Verger.

Via Bloc de Reserva.
Més informació: http://www.biteca.net/CA/indexCA.html

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Biblioteques i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Primer Simposi Internacional “Humanitats a la xarxa: Món Medieval” (via Bloc de Reserva)

1. Retroenllaç: Tweets that mention Primer Simposi Internacional “Humanitats a la xarxa: Món Medieval” (via Bloc de Reserva) | Bloc de Lletres -- Topsy.com