Dia Internacional de la Llengua Materna

Dia Internacional de la Llengua Materna 2011El dia 21 de febrer se celebra el Dia Internacional de la Llengua Materna, una diada que vol promoure la diversitat lingüística i cultural i el multilingüisme. Amb motiu d’aquesta aquesta celebració el Centre Unesco a Catalunya organitza els següents actes:

-Dilluns 21, Davidson L. Hepburn, president de la Conferència General de la UNESCO farà una conferència sobre “La contribució de la diversitat lingüística a la governança global: un testimoniatge“. Lloc: Aula Unescocat, Nàpols 346, 19 h.

– Dimarts 22: “El català, una llengua del món“. Taula rodona amb Patrícia Gabancho, periodista i escriptora, i M. Carme Junyent, lingüista i professora titular de lingüística general a la Universitat de Barcelona, i directora del Grup d’estudi de Llengües Amenaçades. Lloc: Ateneu Barcelonès, c/ Canuda, 6 08002 Barcelona, 19 h.

-Del dissabte 26 al diumenge 27 de febrer, Festa de celebració de les arts de la paraula, “en què participaran quinze representants de comunitats lingüístiques residents a Barcelona que interpretaran diferents formes d’art verbal en català, espanyol, hongarès, k’iche’, kirguís, quítxua, maia, rus, tàrtar, ucraïnès i uzbek.”
Lloc: dissabte 26 a les 12 h a la seu del Centre UNESCO de Catalunya i el diumenge 27 a les 11 h a la seu del Museu Etnològic de Barcelona.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada ha esta publicada en Activitats culturals, Lingüística i llengües. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Dia Internacional de la Llengua Materna

1. Retroenllaç: Tweets that mention Dia Internacional de la Llengua Materna | Bloc de Lletres -- Topsy.com