Guanya un Kindle i més amb la base de dades ‘Periodicals Archive Online’

De les notícies del CRAI:

Accedeix a la base de dades ‘Periodicals Archive Online’ i guanya un Kindle Wireless Reading Device, un iPod Shuffle o un PenDrive.

Les institucions membres del Consorci de Biblioteques Universitàries Catalanes (CBUC), conjuntament amb el distribuïdor ProQuest, us conviden a accedir a la base de dades bibliogràfica i de sumaris sobre humanitats i ciències socials Periodicals Archive Online perquè conegueu els seus continguts i us proposen de participar en un senzill concurs que us pot fer guanyar un d’aquests premis:

Un Kindle Wireless Reading Device
Dos iPod’s Shuffle 2GB
50 Pen Drives

El concurs estarà obert des del dia 1 al 21 de març i hi podeu accedir des del Web del CRAI fent clic sobre aquesta imatge:

Concurs Periodicals Archive Online

Els premis se sortejaran entre els participants de totes les institucions del CBUC que hagin contestat correctament les tres preguntes formulades.

Animeu-vos a entrar a la base de dades, a conèixer com funciona i saber què en podeu obtenir. Pot ser una eina important per als vostres treballs i la vostra investigació. I a més, hi teniu molt a guanyar!!!

Accediu a la base de dades : Periodicals Archive Online. Podeu consultar la Guia d’ús d’aquesta base de dades.

Bona sort als participants!

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos electrònics, Revistes i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.