Poetàrium: vídeos de poesia catalana

Ahir 17 de març va haver una crida per emplenar Facebook i Twitter de versos catalans (Dia de la poesia catalana a Internet) que també ha servit per descobrir alguns recursos en línia, com el Poetàrium.

Poetàrium és una antologia de vídeos de poetes catalans contemporanis que inclou un apunt biogràfic, lectura de poemes i entrevistes. El que podem veure al web es basa en un DVD produït per l’Institut Ramon Llull i pensat per a la seva difusió internacional.

Es poden triar els poetes per les pestanyes cronològiques i directament pels noms del núvol d’etiquetes. El lloc compta amb un útil cercador per paraules clau.

Ens ha agradat trobar entre aquesta antologia el poeta Carles Rebassa, que va estar com a becari a la Biblioteca de Lletres uns quants mesos. També de la UB hi trobem per exemple la professora de Filologia Hispànica Gemma Gorga, o Manuel Forcano, que va ser professor d’hebreu i arameu a la Facultat de Filologia.

Via @carmebove

Aquesta entrada s'ha publicat en El Recurs de la setmana, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.