Enquesta de la UB: Digues la teva!

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la UB vol conèixer quin és el grau de satisfacció de l’alumnat sobre els recursos, serveis, activitats i instal.lacions de les seves biblioteques i unitats tècniques.

Per poder millorar, innovar i en definitiva, donar-vos millor servei, ens unim a la iniciativa de la Universitat i us demanem que respongueu l’enquesta que la Universitat de Barcelona us proposa durant aquest mes d’abril.

Podeu “dir la vostra” des del dia 30 de març fins al dia 30 d’abril, ambdós inclosos.

Accediu a l’enquesta des del Web del CRAI, des del Campus Virtual i des de Món UB fent clic damunt aquest baner:

Enquesta Digues la teva!

Font: Notícies CRAI

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.