Joan Amades a la Memòria Digital de Catalunya

Una molt bona notícia: ‘Una mostra de l’obra de Joan Amades on line’:

El Centre de Documentació de Patrimoni Etnològic del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana (CPCPTC) del departament de Cultura de la Generalitat, fa accessible a Internet una mostra representativa de l’obra original de Joan Amades.

El recull documental fet per l’etnòleg i folklorista català és un dels elements claus per a la interpretació i l’estudi de la cultura tradicional catalana, principalment dels segles XIX i XX. D’aquest recull s’ha de destacar la variada col·lecció d’ex-libris que es troben a moltes de les seves obres.

Es pot consultar a través de la Memòria Digital de Catalunya (Consorci de Biblioteques Universitàries de Catalunya) a:

Què és la Memòria Digital de Catalunya (MDC)?

És un repositori cooperatiu des del que es poden consultar, en accés obert, col·leccions digitalitzades de revistes catalanes antigues, fotografies, mapes, cartells, ex-libris, etc. relacionats amb Catalunya. La principal finalitat de la MDC és augmentar la visibilitat i consulta del patrimoni català.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.