L’escriptor Claudio Magris, doctor honoris causa

Avui 3 de maig a les 12 h tindrà lloc a la Universitat de Barcelona, la concessió del grau de doctor honoris causa a l’escriptor, traductor i acadèmic italià Claudio Magris, a proposta de la secció de Teoria de la Literatura i Literatura Comparada de la Facultat de Filologia. L’acte es podrà seguir en directe des de la UBTV.

Una notícia excel·lent que volem compartir amb vosaltres, i de passada també recomanar-vos l’exposició que actualment es pot veure al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona: La Trieste de Magris, fins al 17 de juliol.

El CCCB ha convocat el #diaMagris a twitter per celebrar aquest esdeveniment. Seguiu l’etiqueta #DIAMAGRIS.

Enllaços:

• Claudio Magris al catàleg: Sobre l’autor, la seva obra, pròlegs…

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Notícies culturals i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a L’escriptor Claudio Magris, doctor honoris causa

1. Anònim ha dit:

us informe que el teatre tantaranta del 15 de desembre al 8 de gener s’interpretara un text de claudio magri : vostè ja ho entendra