Professors de Filologia a L’hora del lector

L'hora del lector - Jordi LlovetCom ja sabreu els seguidors del programa de literatura de la Televisió de Catalunya L’hora del lector, que condueix l’Emili Manzano, cada setmana tenen un personatge convidat per parlar dels seus llibres, lectures i experiències literàries en general.

El convidat del passat 24 d’abril va ser el professor Jordi Llovet, però altres il·lustres professors de la UB ja havien passat també pel programa. Podeu veure els vídeos d’aquestes entrevistes:

Actualització: el programa del 15/05/2011 va comptar amb la presència del professor Raffaele Pinto

Jaume Pòrtulas 09/10/2009

Joan Solà 03/06/2009

Laura Borràs 29/04/2009

Jesús Tusón 22/05/2008

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.