El meu compte del catàleg

Abans de res, volem recordar-vos que avui comencem l’horari d’estiu de la biblioteca, que podeu consultar complet aquí. Destaquem que durant el mes de juliol obrim de 8’30 a 19’30 i que de l’1 al 21 d’agost la biblioteca estarà tancada.

Tingueu present que mitjançant el vostre compte personal del catàleg (el meu compte) podeu fer renovacions via web dels documents que tingueu en préstec. Es pot renovar qualsevol préstec excepte si existeix una reserva sobre el document o si té multes per retard en el retorn.

Igualment podeu gestionar, des del vostre compte personal, altres tasques molt útils, com per exemple aquestes:

Reserves: Podeu fer reserves en línia, tant si el document està prestat a un altre usuari com si està disponible.

Cerca favorita: Si voleu fer el seguiment d’una matèria, d’un autor o de qualsevol altre tipus de cerca, podeu guardar la cerca que heu utilitzat per trobar-ho al catàleg. D’aquesta manera no l’haureu d’escriure cada vegada i podreu reservar el material que us interessi més ràpidament.

Historial: Molt interessant! Al vostre registre d’usuari podeu activar l’opció de conservar el vostre historial de lectura. Un cop fet, podreu consultar els documents que heu tret en préstec i fer altres operacions amb els botons que se us mostren. En general podeu confeccionar i gestionar llistes de registres al vostre registre d’usuari.

A més, des d’aquest espai podeu cercar directament al catàleg. I en el cas de ser professor, investigador, estudiant de tercer cicle o personal d’administració i serveis de la UB, hi trobareu també el formulari de fotocòpies gratuïtes.

Us desitgem un BON ESTIU A TOTS!

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Biblioteques i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.