Participeu als concursos de llengua de les xarxes!

Durant les properes setmanes teniu l’ocasió de participar en aquests concursos de llengua mitjançant les xarxes socials:

Sigues viu, tingues paraula

“Sigues viu, tingues paraula”

Durant tot aquest mes de novembre i fins el 2 de desembre podeu demostrar la vostra perícia lingüística amb el català. La Direcció General de Política Lingüística ha convocat el concurs “Sigues viu, tingues paraula” que es realitza a Facebook i Twitter com a part de l’Any de la Paraula Viva.

És un concurs obert a tothom, així que si sou hàbils inventant embarbussaments, o ocurrents inventant paraules originals i divertides, o us ve de gust participar en alguna altra de les quatre categories del concurs, no us ho penseu més. L’únic requisit per participar-hi és ser seguidor de la pàgina facebook.com/llenguacatalana o del perfil twitter.com/llenguacatalana. Podeu guanyar una tauleta digital a més d’altres premis.

Ja podeu anar veient les aportacions que els participants han anat fent via Twitter i Facebook. Trobareu tota la informació sobre el concurs aquí.

Piula per les llengües!

“Sigues lingüísticament sostenible”

Aquest altre concurs, organitzat pels Serveis Lingüístics de la Xarxa Vives d’Universitats, consisteix en compartir exemples de com practiquem la diversitat lingüística:

Segurament coneixes, poc o molt, un gran nombre de llengües. D’algunes potser només en saps unes paraules, en d’altres t’hi pots expressar amb molta fluïdesa. Per això, et proposem que juguis amb nosaltres i ens expliquis com practiques la diversitat lingüística quan en tens ocasió.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Lingüística i llengües i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.