Nova modalitat de cerca al catàleg: Professors UB

Gràcies el nou accés ‘Professors UB’ que s’ha incorporat al Catàleg d’Autoritats del CRAI és molt més fàcil recuperar la producció científica de la comunitat docent de la Universitat de Barcelona.

Professors UBSi entreu a Professors UB veureu una llista alfabètica de professors de la Universitat de Barcelona i podreu accedir a les seves obres del Catàleg de les Biblioteques del CRAI.

Tal i com s’explica a la notícia sobre aquest nou servei, “el nombre actual d’autoritats de professors existents és de més de 1800, quantitat que anirà augmentant progressivament en les posteriors actualitzacions setmanals amb la intenció d’anar incloent tots els professors que consten en el catàleg, tant si estan exercint actualment com si han tingut relació amb la UB al llarg de la seva història.”

Dialnet-logo

Un servei similar que facilita la localització de la producció bibliogràfica dels autors ens l’ofereix el portal bibliogràfic Dialnet.

Si entreu al seu apartat d’autors es pot accedir a la llista alfabètica dels autors de la Universitat de Barcelona inclosos en la base de dades i ens mostrarà els articles, col·laboracions en obres col·lectives, llibres, u altres autories que hi constin de cada autor.

Tant Professors UB com Dialnet ens faciliten la tasca de localitzar la producció bibliogràfica dels autors, però ha de quedar clar que no la recullen d’una manera exhaustiva.

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, catàlegs, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.