Base de dades: ‘MLA International Bibliography with Full Text’

mlaL’MLA International Bibliography és la base de dades de referència per a estudiants i investigadors de tots els àmbits de la filologia. És molt exhaustiva, conté referències bibliogràfiques, majoritàriament de llibres i articles de publicacions acadèmiques internacionals, compilades per la Modern Language Association of America des del 1926.

Abast temàtic:

Literatura, teoria i crítica literària; llengües i lingüística: estudi de llengües de qualsevol període històric, incloent-hi història i teoria lingüística, lingüística comparada, semàntica, estilística, sintaxi i traducció; ensenyament de llengües, literatura, retòrica i composició. També conté bibliografia sobre folklore (literatura popular, música, art, creences i rituals), arts escèniques (cinema, ràdio, televisió i teatre) i història de la impremta i l’edició.

La base de dades facilita l’accés al text complet de les publicacions de moltes de les revistes que indexa.

Entrar a consultar MLA International Bibliography
Accés restringit a membres de la UB

Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, El Recurs de la setmana, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos electrònics, Referència i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Base de dades: ‘MLA International Bibliography with Full Text’

1. puigmalet ha dit:

Hi ha vida després de Google!