Us informem que el 3 d’abril la biblioteca acollirà una instal·lació participativa de l’artista londinenca Christina MitrentseAfegeix a la meva biblioteca Vol. III (Add to my Library), organitzada per Christina Grammatikopoulou del grup d’investigació del Departament d’Història de l’Art de la Universitat de Barcelona, “Art, Arquitectura I Societat Digital”. L’artista crearà una Metabiblioteca efímera basada en la llista de llibres preferits creada pels visitants de la biblioteca.

“Afegeix a la meva biblioteca Vol. III“, que forma part d’una sèrie d’actes realitzats a diverses biblioteques públiques i espais d’art a Londres, té com a objectiu la participació dels usuaris del CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història  per a que aquests puguin reflexionar sobre la forma de distribució i organització del saber i axí poder compartir i intercanviar coneixements.

El projecte es divideix en diferents facetes:

• Instal·lació interactiva. De 11h a 17h. Els usuaris…

View original post 147 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.