23 llengües al teu abast, des d’on vulguis i quan vulguis

Notícia dels Serveis Lingüístics:

El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística, per mitjà dels Serveis Lingüístics, ofereix als membres de la Universitat de Barcelona el programa Rosetta Stone, un mètode d’autoaprenentatge de llengües per Internet amb el qual es pot practicar i millorar totes les destreses lingüístiques.

Amb una llicència Rosetta Stone, l’usuari pot aprendre una o més de les 23 llengües que ofereix el programa: anglès americà, anglès britànic, alemany, francès, italià, àrab, coreà, grec, filipí (tagàlog), hebreu, hindi, irlandès, japonès, llatí, neerlandès, persa, polonès, portuguès (Brasil), rus, suec, turc, vietnamita i xinès.

El programa permet estudiar diverses llengües simultàniament. S’ofereixen dues modalitats de llicència Rosetta Stone:

– Llicència semestral: del 2 de maig de 2012 al 28 d’octubre de 2012
– Llicència anual: del 2 de maig de 2012 al 28 d’abril 2013

Preu per a membres de la UB:

– Llicència semestral: 45 euros
– Llicència anual: 80 euros

Preu per a llicenciats de la UB i altres*
– Llicència semestral: 70 euros
– Llicència anual: 130 euros

(*) Els antics alumnes amb carnet d’Alumni UB obtindran un 10 % de descompte.

El període de matriculació serà del 16 al 25 d’abril de 2012. Aquells usuaris que no coneixen el programa Rosetta Stone poden demanar una llicència temporal de prova.

Per formalitzar la matrícula i consultar més informació: http://www.ub.edu/sl/rosetta

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.