Beques de col·laboració amb la UB (curs 2012-2013)

Atenció estudiants! Ja ha sortit la convocatòria de beques de col·laboració amb la UB per al proper curs 2012-2013.

Enguany són un total de 257 beques per a les diferents unitats de la Universitat de Barcelona, incloses les biblioteques i altres unitats del CRAI.

Les principals tasques a desenvolupar a la biblioteca, tal i com es descriu al text de la convocatòria, serien les següents:

– Recol·locació i ordenació dels llibres a les sales, atenció a l’usuari, col·laboració amb el préstec.
– Col·laboració en les tasques auxiliars que es realitzen a les biblioteques: adquisicions, control de revistes, procés del llibre, fotocòpies, servei d’obtenció de documents, etc.

El termini de presentació s’acaba el 4 de maig. Més informació:

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.