Joan Fuster: Figura de Temps

Simposi Internacional: «Joan Fuster: Figura de Temps» 2-4 de maig de 2012, Facultat de Filologia, UB.

De la presentació:

Amb el títol de Joan Fuster: Figura de Temps, volem commemorar el vintè aniversari de la mort de Joan Fuster; però, de manera coherent amb les seves reticències als homenatges, volem fer extensiva aquesta excusa per estudiar la seva obra al seixantè aniversari de la primera anotació del seu Diari (1952-1960), al cinquantenari de la publicació de Nosaltres, els valencians i El País Valenciano, i al quarantè aniversari de Literatura Catalana Contemporània. Tot plegat, des de la perspectiva que dues dècades més tard del seu traspàs permet per a la reconsideració de la seva figura, als 90 anys del seu naixement.

Durant el Simposi s’exposaran a la mateixa sala Capella exemplars de primeres edicions de llibres de Joan Fuster i d’altres materials bibliogràfics. Podeu consultar la llista dels llibres i documents exposats aquí.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.