Mostra bibliogràfica: Les Mondes du Français – XXI Colloque de l’APFUE

Amb motiu de la celebració del XXI Colloque de l’Associación de Profesores de Francés de la Universidad Española: «Les mondes du français» (23 – 25 de maig), i com a homenatge dels organitzadors del col·loqui al catedràtic emèrit de la UB (i president de l’APFUE entre els anys 2001 i 2010), Francisco Lafarga, es pot veure una mostra bibliogràfica amb alguns exemples dels seus treballs sobre traducció, a les vitrines de la Biblioteca de Lletres.

Voldríem destacar que el professor Lafarga va fer donació al CRAI Biblioteca de Lletres d’un excel·lent fons bibliogràfic de la seva biblioteca personal. Podeu consultar els títols d’aquesta donació al catàleg.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.