Blog de Reserva

Sciencia.cat és un projecte que posa a l’abast materials en línia sobre ciència i la tècnica de l’Edat Mitjana i el Renaixement en llengua catalana, tant escrits originàriament en català com els traduïts.

L’equip de recerca de Sciencia.cat està dirigit per Lluís Cifuentes, professor agregat de la Universitat de Barcelona i Antònia Carré, amdós membres del Centre de Documentació Ramon Llull i de l’Institut de Recerca de les Cultures Mediterrànies.

Sciencia.cat s’orienta cap a la implementació de la Base de dades,  la Biblioteca digital, la multiplicació dels estudis de cas mitjançant les edicions crítiques, l’anàlisi del procés traductor, el vocabulari científic i les manifestacions didàctiques i literàries de l’interès social per la ciència i la tècnica.

View original post

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.