Mostra bibliogràfica: Donació Katherine Slusher

Si bé és cert que la Biblioteca de Lletres i la resta de biblioteques del CRAI UB tenen una política força selectiva sobre les donacions, de tant en tant apareixen lectors, amics o vells coneguts que ens deixen escollir d’entre els seus fons els títols que ens poden ser útils per a la docència o la investigació.

De vegades són els mateixos alumnes els que ens porten bibliografia recomanada que ja no faran servir, o lectors que comproven que un títol determinat complementa altres fons més antics,  o bé professors que saben perfectament quins buits tenim.

Els llibres que podeu veure a les vitrines de la biblioteca són només una tria del donatiu d’una lectora, la Katherine Slusher, que va pensar que ens interessarien els seus llibres, molts d’ells centrats en les literatures en llengua anglesa de l’Índia i el Pakistan. Podeu veure tots els títols en aquest enllaç al catàleg.

Que serveixi doncs aquesta mostra per agrair tots els donatius fets amb la senzilla idea que, si jo ja no necessito uns llibres, potser a algun lector de la biblioteca li faran servei.

Gràcies a Katherine i a tots els amics que ens han regalat un, 20 o 10.000 llibres.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.