Estudiants: com obtenir les dades d’identificació

Si comenceu enguany a la Universitat de Barcelona i teniu dubtes sobre l’obtenció de les vostres dades d’identificació a Món UB, us serà útil tenir a mà aquest document on s’explica pas a pas com obtenir el codi i activar la contrasenya, o com obtenir-ne una de nova si l’heu oblidada. També indica com accedir a Internet des dels ordinadors de la Biblioteca.

Com obtenir els codis d'identificació (pdf)

Cliqueu sobre la imatge per descarregar el document

Amb l’identificador i la contrasenya de Món UB ja podreu accedir al Campus Virtual, als recursos electrònics des de fora de la UB i al servei de Préstec interbibliotecari.

Trobareu més informació sobre els serveis que requereixen identificació, a la pàgina de l’Autenticació als serveis en línia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Recursos electrònics i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.