Activitats de la IV Setmana de l’Accés Obert a la UB

Del 22 al 26 d’octubre se celebra la IV Setmana Internacional de l’Accés Obert (Open Access Week) i, com en les edicions anteriors, la Universitat de Barcelona s’afegeix a aquesta celebració i assumeix l’organització de diversos actes per difondre l’accés obert entre la comunitat universitària i la societat en general.

Enguany la UB organitza un parell d’actes conjuntament amb la Universitat Politècnica de Catalunya:

• Dilluns 22 d’octubre a les 15 h, tindrà lloc a l’aula Capella de l’Edifici Històric la conferència «A short tour of OA book publishing and the project bid ‘Going for Gold’», que impartirà Eelco Ferwerda, president de la fundació Open Access Publishing in European Networks (OAPEN).

• Dimarts 23 d’octubre, l’Escola Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (UPC) acollirà una taula rodona sobre «Publicar en obert» amb la participació d’investigadors, estudiants i editors per donar a conèixer els beneficis d’aquesta modalitat de publicació. L’acte es farà de les 9.30 a les 14 h.

A més, el dimecres 24 d’octubre, a les 9.30 h, tindrà lloc a l’Aula Capella de l’Edifici Històric una sessió per presentar la situació actual de la UB en aquest àmbit i el projecte pilot per aplicar la política d’accés obert aprovat pel Consell de Govern el juny de 2011.

L’assistència a tots els actes és lliure i gratuïta per a qualsevol persona interessada, tot i que la sessió del dia 23 tindrà lloc en una aula amb aforament limitat i, per tant, cal registrar-se.

Inscripció per al dia 23 d’octubre.

Font: Oficina de Difusió del Coneixement

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Activitats de la IV Setmana de l’Accés Obert a la UB