Taller gratuït d’oratòria en el marc de la Lliga de Debat Universitari

T’agrada discutir o debatre però vols anar més enllà de les discussions al bar o a classe? Ara tens l’oportunitat de fer-ho!

Des del Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística i l’Associació de Debat de la UB s’organitza enguany la VII Lliga de Debat Universitari i un curs d’oratòria de formació prèvia (dies 29, 30 i 31 d’octubre).

• Una experiència formativa.
  • Una oportunitat de connectar amb estudiants d’altres ensenyaments.
  • Més de 1000€ en premis en metàl·lic.
  • Reconeixement acadèmic: 3 crèdits de lliure elecció o un crèdit de lliure reconeixement acadèmic.
  • Curs de formació previ gratuït.

Què més pots demanar?

Què és exactament una lliga de debat?

És una competició tan lúdica com formativa que uneix a tots els amants del debat sota una mateixa consigna: discutir sobre un tema. El seu funcionament es basa a enfrontar dialècticament dos equips que defensen posicions contràries sobre un mateix tema, és a dir, a favor o en contra.

De què tracta aquest curs de formació prèvia?

El curs previ, que es gratuït, té com a objectiu principal formar en oratòria i debat, és a dir, introduir l’alumnat en la tècnica de l’oratòria i proporcionar-li un entorn estimulant on poder posar en pràctica els aprenentatges del curs.

En última instància, l’assistència al taller permetrà l’estudiant aconseguir una més gran efectivitat comunicativa i reforçar d’aquesta manera la seva habilitat d’assolir objectius a través de la comunicació.

Per a més informació visita la nostra web

Enguany el curs previ té lloc els dies 29, 30 i 31 d’octubre i la Lliga els dies 4, 5, 6, 7, 8 de març de 2013. Aquest any la participació conjunta al curs previ de formació i a la lliga serà reconeguda amb tres crèdits de lliure elecció als estudiants de llicenciatura i un ECTS als de grau. Serà imprescindible l’assistència a un 80% de les hores del curs i la participació funcional a la lliga.

La pràctica del debat és una activitat que permet millorar l’oratòria i la retòrica, atorga seguretat a l’hora de parlar en públic i ofereix eines per a dominar el llenguatge i la paraula, és a dir, és una manera de potenciar la via amb la qual ens comuniquem i entenem el món. El debat, a més, t’ofereix l’oportunitat de conèixer gent interessant i de combinar la diversió amb la formació en allò que ens agrada.

Si ets de la UB, tens una oportunitat única! Apunta’t!

Estiguis o no interessat, dóna la oportunitat als teus amics!
– Comparteix la nostra pàgina de facebook o fes-te’n amic.
– Retuiteja’ns @LligadebatUB
– Reenvia aquest text als teus contactes.

T’esperem.

Informació facilitada per la Lliga Universitària de Debat

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.