Novetats en el repositori Revistes Catalanes amb Accés Obert (RACO)

RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert) és un repositori cooperatiu des del que es poden consultar, en accés obert, els articles a text complet de revistes científiques, culturals i erudites catalanes.

Ara s’ha actualitzat la versió del programari de gestió i apart d’una nova imatge, s’hi han fet millores, amb la novetat de la incorporació en les revistes de la classificació Carhus Plus+ de l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR):

D’aquesta manera els usuaris poden veure si la revista que estan consultant està dins d’aquesta classificació i si ho estan, en quin nivell (A, B, C, D); també poden cercar directament quines de les revistes de RACO estan incloses a la classificació i segmentar per nivell en fer la cerca. Carhus Plus+ avalua publicacions científiques dels àmbits de les Ciències Socials i les Humanitats publicades a nivell local, nacional i internacional i les posiciona en quatre grups en funció de la seva idoneïtat per a la publicació de la producció científica.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web, Revistes i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.