‘Manuel de Pedrolo, abans i ara’ Una experiència de Secundària

El CRAI Biblioteca de Campus Mundet, amb la col.laboració del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura de la UB, posa a la vostra disposició la recreació de l’experiència didàctica duta a terme per la professora Anna Maria Moreno Bedmar a l’Institut Bernat Metge: : “Manuel de Pedrolo, abans i ara” Una experiència de Secundària.

La mostra, que es pot visitar del 19 de novembre de 2012 al 31 de gener de 2013,  intenta recrear l’esperit original del projecte amb les petjades vermelles que guiaven el visitant en el recorregut pels diferents espais de l’institut: vestíbul, passadís de les oficines, biblioteca, aparadors i suros del primer i segon pis.

En total es presenten una vuitantena d’obres, gairebé totes primeres edicions, acompanyades d’un seguit de material complementari: la guia de l’exposició, les propostes didàctiques per als alumnes del centre que van visitar l’exposició, cartells publicitaris i el treball realitzat pels alumnes de 4t d’ESO el “Feisbuc de Manuel de Pedrolo”.

Es mostren edicions que provenen del nombrós fons d’obres de Manuel de Pedrolo de la Biblioteca de Lletres.

Vegeu la guia i el cartell de l’exposició.

Font: Notícies CRAI

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a ‘Manuel de Pedrolo, abans i ara’ Una experiència de Secundària

1. Retroenllaç: D’exposicions didàctiques i altres coses… – Sempre pedrolejant