Aprofiteu el préstec especial de Nadal

Com segurament ja sabreu, tots els CRAI Biblioteques de la UB romandran tancats des del 24 de desembre de 2012 fins al 6 de gener de 2013, excepte el CRAI Biblioteca de Filosofia, Geografia i Història i Economia i Empresa – Grau, que obriran la primera setmana de gener.

Aprofiteu els dies que queden per endur-vos llibres en préstec; penseu que els documents prestats i renovats aquesta setmana tenen com a data de retorn el 8 de gener de 2013.

Per si necessiteu algun suggeriment, us passem el butlletí de novembre amb la selecció de les darreres novetats arribades a la biblioteca.

novetats novembre 2013

D’altra banda, a causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC rebudes a partir d’avui, 17 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del 7 de gener de 2013.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.