Boletín del Instituto de Estudios Helénicos

boletinEl CRAI de la UB, per tal de contribuir a la difusió i a una major visibilitat de la revista Boletín del Instituto de Estudios Helénicos i també pel seu interès, ha digitalitzat i incorporat a RCUB, el text complet dels seus 10 volums (1967-1976), dipositats al CRAI Biblioteca de Lletres.

RCUB és el portal que recull les revistes científiques especialitzades en diversos àmbits temàtics, editades per la Universitat de Barcelona.

El Boletín del Instituto de Estudios Helénicos aparegué per primer cop l’any 1967 a iniciativa del catedràtic de grec Doctor Josep Alsina, amb el suport de les autoritats universitàries d’aquell moment, com a publicació acadèmica especialitzada, per tal de contribuir a la difusió dels estudis sobre el món grec que es feien a la Universitat de Barcelona i a Catalunya. La intenció de l’Institut era que la publicació fos anual, però finalment, tot i que de manera irregular, en van aparèixer deu volums fins al final de la sèrie, nou anys després, l’any 1976.

Podeu accedir al Boletín del Instituto de Estudios Helénicos des del Web del CRAIRCUB > > Boletín del Instituto de Estudios Helénicos.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Recursos electrònics i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.