RefWorks: Sessions de formació en línia

Del Bloc del CRAI Filosofia, Geografia i Història:

Molts de vosaltres segurament coneixereu Refworks, el gestor de referències bibliogràfiques que, mitjançant una subscripció institucional, us ofereixen les biblioteques del CRAI de la UB. Amb Refworks, els membres de la comunitat universitària de la UB podeu crear una base de dades que us permet gestionar la vostra bibliografia, extreure llistats bibliogràfics amb diferents estils de citació i incorporar-los als vostres textos. Per als qui l’utilitzeu i per a aquells que no ho heu fet encara, ara teniu la possibilitat de formar-vos en l’ús d’un recurs  que us pot resultar de gran utilitat.

Refworks

El lloc web de Refworks ofereix durant el mes de gener sessions de formació online (webinars) en castellà. Per inscriure-us, només cal fer clic al títol de les sessions i accedir al formulari d’inscripció dels cursos:

Si l’horari de les sessions no us va bé recordeu que podeu consultar la gravació d’aquests webinars i d’altres a l’apartat “Event recordings” al lloc web de Refworks .

Refworks ha creat un bloc informatiu que us permetrà estar al dia de les últimes notícies sobre aquest gestor de referències bibliogràfiques (actualitzacions sobre millores de productes, calendari de webinars i vídeos, entrevistes i fòrums de discussió).

Aprofitem per recordar-vos que al Dipòsit Digital de la UB  disposeu del tutorial i la guia ràpida de Refworks.

Podeu trobar més informació sobre Refworks a la web del CRAI > Ajuda > Com Gestionar la pròpia Bibliografia.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Cursos, Referència i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.