Un itinerari de “Barcelona Lectora” visitarà el CRAI Biblioteca de Reserva

Blog de Reserva

les revolucions del llibreEls propers dies 12 i 18 d’abril a les 18 h. tindrà lloc al CRAI Biblioteca de Reserva una de les visites de l’itinerari literari “Barcelona lectora” organitzat pel CCCB i Biblioteques de Barcelona, en concret el que porta per títol “Les revolucions del llibre” al qual us podeu inscriure a través del següent enllaç.

Els participants podran veure una quinzena de documents custodiats pel CRAI Biblioteca de Reserva que inclouen manuscrits, amb exemples de lletra carolina, lletra gòtica textual i lletra humanística, així com incunables i alguns dels primers llibres impresos.

Aquest itinerari estarà guiat per Albert Soler Llopart, Professor del Departament de filologia catalana de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona, i tal i com s’explica en el seu programa:

Les revolucions del llibre, la tercera sessió de Barcelona lectora, aborda el procés de la lectura…

View original post 135 more words

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Biblioteques i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.