L’espai de la UB a Dialnet

L’espai de la Universitat de Barcelona a Dialnet, el portal bibliogràfic d’accés lliure a la literatura científica hispana, ens permet trobar directament les referències i publicacions dels autors vinculats a la UB.

Des de la pestanya ‘Autores’, es pot cercar pel nom de l’investigador, i navegar per matèries (vegeu per exemple l’entrada Filologies), àrees de coneixement (per exemple: Lingüística general) o departaments. Permet filtrar els resultats segons el període de publicació.

A banda dels autors, es poden veure les darreres referències entrades a la base de dades, publicacions de la institució, les tesis, i també un resum estadístic.

Dialnet_UB

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Bases de dades, Recursos web, Referència i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a L’espai de la UB a Dialnet