Taula de poetes dins el Festival Barcelona Poesia

Del Centre Dona i Literatura – Universitat de Barcelona:

‘Amb la lluna per estendard’ – Taula de poetes a la Tàpies dins Barcelona Poesia

Dijous 9 de maig de 2013 de 19h a 21h – Auditori de la Fundació Tàpies, c/ Aragó 255 – 08007 Barcelona

application/pdf iconInfo • application/pdf iconPrograma de Barcelona Poesia

Organització: • Centre Dona i Literatura • Barcelona Poesia Amb la col·laboració: • Fundació Antoni Tàpies Coordinació: • Marta Font

“Amb la lluna per estendard” és el títol, pres d’un vers de Maria-Mercè Marçal, de la taula rodona de poetes organitzada pel Centre Dona i Literatura i emmarcada dins de la programació oficial Barcelona Poesia 2013. Amb motiu de la desena edició de la Taula de poetes, aplegarem les poetes de llengua catalana que hi han participat al llarg d’aquest deu anys. Serà un recital mòbil i provocador que encavalcarà el passat i el que s’avindrà. El ressò dels temes que han donat cos a les taules, identitat, sexualitat, nació, desig, escriptura, subjectivitat o cossos, renaixerà en aquest encontre únic. Més de quinze poetes crearan, en un espai transformable i transformador de la paraula poètica, l’Auditori de la Fundació Antoni Tàpies, una antologia en viu de les dones d’aquest segle, des de Montserrat Abelló fins a Júlia Zabala.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.