Prorrogada l’enquesta als estudiants sobre els serveis i recursos del CRAI

enquesta2013-prorrogat

El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la UB vol conèixer quin és el grau de satisfacció dels estudiants sobre els recursos i serveis oferts des dels seus CRAI Biblioteques i Unitats de suport.

Per aquest motiu s’ha elaborat una enquesta de valoració accessible des del  Web del CRAI i adreçada als estudiants de la UB.

Esperem i agraïm la vostra col·laboració, ja que l’objectiu d’aquesta enquesta és poder millorar els recursos i serveis oferts pel CRAI UB per tal d’adaptar-los a les vostres necessitats.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Prorrogada l’enquesta als estudiants sobre els serveis i recursos del CRAI

1. Reblogueó esto en y comentado:
    Add your thoughts here… (optional)