Lectura de poetes de la UB – Convocatòria Envers tardor 2013

bàner (lectura poemes Envers 2013) [UB]Lectura de poetes de la UB. Convocatòria Envers tardor 2013:

Busquem poetes per tots els racons de la Universitat! inscriu-t’hi abans del 23 d’octubre
Escrius poesia en català o tradueixes poesia al català? Ja no saps on guardar els versos? T’oferim un micròfon i un espai perquè els deixis anar com vulguis. Et convidem a recitar al Pati de Lletres de la Facultat de Filologia. Llegeix la convocatòria i segueix els quatre passos que hauràs de fer:

www.ub.edu/xdl/premis/categoria/envers-2013

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.