oaw_2013

Setmana de l’Accés Obert 2013 a la Universitat de Barcelona

L’esdeveniment, previst en l’àmbit internacional per als dies 21-27 d’aquest mes d’octubre, inclou dues sessions organitzades pel CRAI de la UB, per difondre l’accés obert entre la comunitat universitària i la societat en general.

El primer acte està organitzat conjuntament amb l’Institut d’Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer (IDIBAPS):

•  Dimarts 22 d’octubre a les 15 h, a l’auditori de l’IDIBAPS, l’Ignasi Labastida, cap de l’Oficina de Difusió del Coneixement del CRAI de la Universitat de Barcelona impartirà la conferència Recerca en obert: Mites, incerteses i realitats.

El segon acte està principalment adreçat als editors de revistes científiques però és obert a tothom:

•  Dimecres 23 d’octubre, a l’aula Capella de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona tindrà lloc la jornada L’accés obert a les revistes científiques de la UB, organitza l’Oficina de Difusió el Coneixement i la Unitat de Projectes del CRAI. L’acte es farà de les 10 a les 12 hores.

Els/les directors/es de les següents revistes presentaran la seva experiència amb l’accés obert:

Acte seguit s’obrira un debat amb altres editors i amb Ignasi Labastida, responsable de l’Oficina de Difusió del Coneixement, com a moderador.

Font: Notícies CRAI de la UB

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a L’accés obert a les revistes científiques de la UB (Setmana de l’Accés Obert 2013)

1. Reblogueó esto en y comentado:
    Add your thoughts here… (optional)