Salvador Espriu al CCCB

Un dels actes centrals de l’Any Espriu, l’exposició ‘Espriu. He mirat aquesta terra’, comissariada per l’escriptor Julià Guillamon, s’inaugura avui (19,30h) al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona – CCCB.

Espriu

La mostra “aproparà al públic la trajectòria creativa i vital i el món literari de Salvador Espriu per mostrar no sols la importància cabdal de la seva figura per a la cultura catalana, sinó també la complexitat i riquesa de la seva obra que transcendeix qualsevol etiqueta i que fa d’Espriu un clàssic atemporal.”

Trobareu més informació al blog:  Veus CCCB

D’altra banda us recordem que també podeu visitar la mostra ‘País d’Espriu, pont de llengua: tomb cabalístic per una vella i encerclada terra’ al Col·legi Major Universitari Ramon Llull (capella Rubió i Bellver).  Més informació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.