Llibres electrònics en préstec

Avui us volem presentar dos serveis de préstec llibres electrònics que creiem que poden ser del vostre interès:

Open Library: Ofereixen una col·lecció de prop de 10.000 llibres electrònics a qualsevol persona, només cal inscriure’s per gaudir-ne al moment.
Així és com funciona: How do I get set up to borrow books through Open Library?

Goethe Institute: Si estudieu o llegiu en alemany, la biblioteca del Goethe Institut a Espanya ha engegat aquest servei de préstec digital de llibres electrònics, arxius d’àudio i publicacions electròniques. En aquesta pàgina en detallen el funcionament: http://www.goethe.de/ins/es/lp/kul/ser/onl/esindex.htm

EBOOKS

Com molts de vosaltres ja sabreu, al CRAI de la UB disposem de subscripcions a diferents col·leccions de llibres electrònics, així com d’un servei de préstec de dispositius de lectura (e-readers).

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.