Horaris de Nadal 2013 al CRAI Biblioteca de Lletres

horaris_crai-lletres_nadal132

Préstec i horaris especials de Nadal i període d’exàmens al CRAI UB

Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona ofereixen als seus usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats entre els dies 11 i 20 de desembre de 2013, tindran com a data de retorn el dia 7 de gener de 2014.

Tots els CRAI Biblioteques romandran tancats des del 21 de desembre de 2013 fins al 6 de gener de 2014, excepte els CRAI Biblioteques de Biologia, Campus de Mundet, DretEconomia i Empresa – Grau, Filosofia, Geografia i Història, Física i Química i la Secció de Romàniques del CRAI Biblioteca de Lletres, que obriran els dies 2 i 3 de gener. Consulteu els horaris a la pàgina d’horaris especials del Web del CRAI.

D’altra banda, a causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC rebudes a partir del 16 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del 7 de gener de 2014.

Font: Notícies CRAI

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.