Guies d’assignatures històriques, nova col·lecció al Dipòsit Digital de la UB

El  Dipòsit Digital de la UB ha creat la col.lecció Guies d’assignatures històriques – Universitat de Barcelona dins la subcomunitat Històrica UB en el marc de la comunitat Institucional.

Actualment hi ha 55 documents que a la manera de les Guies de l’estudiant actuals, editaven els titulars de les assignatures que s’impartien a la Universitat de Barcelona, com a simple relació de continguts o ampliant-lo a d’altres informacions curriculars complementàries.

Es poden consultar en aquesta interessant col·lecció les guies existents entre els anys 1847 i 1940.

Podeu accedir a la Col.lecció Guies d’assignatures històriques – Universitat de Barcelona des del  Web del CRAI > Dipòsit Digital de la UB > Institucional > Històrica UB > Guies d’assignatures històriques – Universitat de Barcelona.

Font: Notícies CRAI

Enllaços relacionats:

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos electrònics i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.