Homenatge al Dr. Ernesto Carratalá: un il·lustre “piojo republicano del 36”

Amb motiu de l’acte d’homenatge al Dr. Ernesto Carratalá organitzat per Alumni UB (1 d’abril, 12h, Aula Capella de la Facultat de Filologia) es pot veure a les vitrines del CRAI Biblioteca de Lletres una exposició de llibres, publicacions acadèmiques, retalls de premsa, programes d’estrenes de teatre i fotografies que il·lustren la singular biografia de l’homenatjat.

Tot el material exposat pertany al fons privat del Dr. Carratalá i ha estat ell qui personalment ha seleccionat cada foto, cada article i cada retall de diari. Són part de la seva història.

A La Contra (La Vanguardia) es presentava així el dimarts, 10 febrer de 2009:

ERNESTO CARRATALÁ, “piojo republicano” …Tengo 90 años. Nací en Madrid, vivo en Barcelona y soy ciudadano del mundo. He sido profesor de lengua durante medio siglo. Tengo dos hijos, cinco nietos, dos biznietos… Soy un republicano de 1931 y un comunista utópico. Soy ateo y clerófobo. Pasé siete años en la cárcel…

Visiteu la pàgina d’Homenatge al Dr. Ernesto Carratalá i podreu descobrir i apropar-vos a aquesta personalitat tan especial de la mà dels seus alumnes i amics de la Facultat de Filologia, els professors José Enrique Gargallo Gil i Coloma Lleal.

Carratala_cartell

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.