Aquest Sant Jordi #reciclacultura

reciclaculturaEl CRAI de la UB participa i fa seva la proposta que ens fan des de la campanya Recicla cultura: «Si un llibre t’ha canviat la vida, recicla’l i transforma la vida d’una persona».

L’objectiu d’aquesta iniciativa és el de promoure la donació de llibres per tal que altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic el dia de Sant Jordi.

Es poden donar llibres en bon estat de qualsevol gènere i per a qualsevol edat (llibres infantils, novel·les juvenils, d’adults, clàssics, còmics, …), excepte volums d’enciclopèdia i llibres de text.

Les donacions de llibres —un màxim de dos per persona— es poden realitzar fins el 9 d’abril. Es poden dipositar els llibres als punts d’informació de cadascun dels centres, o lliurant-los als CRAI Biblioteques de Campus de Mundet, Farmàcia, Filosofia Geografia Història i Lletres (taulell central).

Durant la diada de Sant Jordi i també durant el dia 24, els llibres recollits es podran adquirir, fent un donatiu, a les parades que s’ubicaran a l’Edifici Històric, i a les facultats de Filosofia, Geografia i Història, Farmàcia i Campus de Mundet.

La campanya, engegada per la Fundació Servei Solidari, compta amb la col.laboració de la Universitat de Barcelona, a través del Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment.

Us animem a participar!

Font: Notícies CRAI UB

Més informació:

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Aquest Sant Jordi #reciclacultura

1. Alain ha dit:

perquè només dos per persona?

• blocdelletres ha dit:

Hola Alain,
      Entenem que és per poder donar l’abast, però ho comentarem amb els organitzadors, a veure si se’n podrien donar més de dos per persona.
      Gràcies pel teu interès!

• blocdelletres ha dit:

Alain,
      Ens confirmen que es va decidir demanar un o dos llibres per persona pensant que si no recollirien llibres en excés, però no hi ha cap problema si se n’aporten més, la qüestió és que siguin llibres en bon estat i llibres atractius.