El CRAI UB estrena Web

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Avui dia 10 de juliol inaugurem el nou Web del Centre de recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació de la Universitat de Barcelona amb l’adreça  http://crai.ub.edu

estrenem_web

El motiu principal del canvi ha estat la voluntat de fer un web orientat a l’usuari, adaptat a les seves necessitats d’informació, tant pel que fa als Serveis que oferim com a la cerca d’informació bibliogràfica. Hem volgut també incrementar la usabilitat i l’accessibilitat de les pàgines per part dels usuaris.

El nou web s’estructura en un menú amb tres grans apartats:

• Conèixer el CRAI
  • Recursos d’informació
  • Serveis

A la capçalera hi ha enllaços a informació bàsica i útil com les localitzacions de les biblioteques, els horaris, les preguntes més freqüents i el Servei d’atenció als Usuaris.

També a la pàgina inicial s’hi ha inclòs un conjunt d’accessos ràpids, orientats a les diferents tipologies d’usuaris, per facilitar la recuperació dels temes que més…

View original post 304 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.