Comences a la UB? T’esperem al CRAI Biblioteca de Lletres!

benvinguda curs 201415Us donem la benvinguda a tots els que comenceu aquest curs 2014-2015 i us desitgem una bona estada.  Al CRAI Biblioteca de Lletres  hem preparat unes sessions de benvinguda als nous alumnes en dos formats diferents.

D’una banda es faran dues presentacions a l’aula Capella els dies 7 i 9 d’octubre a les 12:30 h. D’altra banda oferim sessions de benvinguda a la Biblioteca a partir del 22 de setembre per aquells que no pugueu assistir a l’aula Capella.

Consulteu el calendari i apunteu-vos. Podeu fer-ho directament al taulell de la biblioteca o enviant un missatge indicant la sessió que us interessa a: pilletres@ ub .edu

No deixeu passar la oportunitat de conèixer els serveis i recursos d’informació que teniu al vostre abast!

Us recomanem que visiteu el web del CRAI i que us mantingueu informats seguint-nos a les xarxes:

Twitter_logo_bluefacebook

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Comences a la UB? T’esperem al CRAI Biblioteca de Lletres!

1. Retroenllaç: Gràcies per venir a conèixer-nos! | Bloc de Lletres