PHONICA: nou número de la revista i incorporació al portal RCUB

phonica

La revista PHONICA, acaba de publicar un volum especial amb el qual vol celebrar el desè aniversari tot tancant una etapa i començant-ne una altra, i incorporant-se al Portal de Revistes Científiques de la UB (RCUB).

PHONICA va ser creada l’any 2005 en un context acadèmic i científic relacionat amb l’educació i la comunicació. El seu objectiu era crear un espai d’intercanvi entre les diverses disciplines relacionades amb la parla, la veu i el so. Gradualment, la revista ha esdevingut un referent a l’àrea, ha estat reconeguda com a revista de qualitat de la UB i indexada a Latindex, ISOC, CRIC i a diversos repositoris, com Dialnet, Doaj o Dulcinea.

Aquesta primera etapa, en la qual PHONICA estava vinculada al Laboratori de Fonètica Aplicada de la UB i al Grup de Recerca en Entonació i Parla (GREP), es tanca amb un recull de treballs dels membres de l’equip organitzats en torn de tres eixos: Anàlisi acústica de la parla, Anàlisi melòdica de la parla i Didàctica de la comunicació oral. En aquests treballs es pot fer un recorregut pels diversos temes de recerca i enfocaments metodològics de l’equip.

A partir del pròxim volum (11, 2015) s’estrenarà una nova etapa, amb un nou consell de redacció (de caràcter interuniversitari) i un nou consell d’assessors científics (de caràcter internacional).

Podeu consultar la publicació PHONICA des del Web del CRAI > RCUB > PHONICA.

Font: Notícies CRAI UB

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.