Homenatge de la UB a Germà Colón

cartel_germa_colonLa UB ha organitzat un homenatge a Germà Colón pel proper dijous 27 de novembre. Com es pot llegir al web d’Alumni UB, “La Universitat de Barcelona ret homenatge a Germà Colón, insigne romanista i referent de primer ordre en el camp de la recerca filològica, que va estudiar filologia a la nostra Universitat amb filòlegs de renom com  Antoni Badia i Margarit i Martí de Riquer “.

És per aquest motiu que a les vitrines del CRAI Biblioteca de Lletres us mostrem una selecció de les seves obres i algunes fotografies.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.